Co je poptávkový seznam a jak vytvořit poptávku?
Poptávkový seznam Vám umožní zaslat vybrané produkty zvolenému certifikovanému prodejci, který Vás bude kontaktovat.
Na rozdíl od běžných e-shopů, na našem webu si zboží vyberete, vložíte do košíku a odešlete vybranému prodejci poptávku.
Proč to tak je?
Naši prodejci Vám, díky bohatým zkušenostem, poptávku zkontrolují případně doplní o potřebné komponenty a dohodnou s Vámi další možnosti, jako je doprava a montáž kancelářského nábytku přímo u Vás. Vyhnete se tak zbytečným komplikacím a reklamacím poškození, které by mohlo při dopravě vzniknout.
Postup vytvoření poptávky je snadný a intuitivní.
- Vyberte si ze sortimentu a vložte do poptávkového seznamu stiskem tlačítka se symbolem nákupního košíku.
- Pokračujte ve výběru sortimentu, nebo přejděte do poptávky a vyberte si prodejce. Pomocí ikony košíku vpravo nahoře si kdykoliv můžete ověřit položky, které jste do seznamu vložili. Sortiment v košíku si také můžete převést do aplikace Návrhář kanceláří a vytvořit si 3D vizualizaci vlastní kanceláře.
- Po kontrole poptávkového seznamu přejděte k výběru prodejce. Prodejce lze vyhledávat buď ve Vašem regionu, nebo libovolně dle vlastních preferencí.
- Potvrďte výběr prodejce a přejděte k zadání kontaktních údajů.
- Potvrďte zadání kontaktních údajů a přejděte k rekapitulaci před odesláním poptávky. Je-li vše v pořádku, potvrďte poptávku a odešlete jí vybranému prodejci.
Po ověření kompletnosti a technické návaznosti jednotlivých položek můžete s prodejcem zároveň domluvit termín a způsob vyzvednutí či doručení vybraných produktů, případně jejich montáž.
Naši prodejci Vám také rádi pomohou s prostorovým řešením Vaší kanceláře. Poptávkový seznam není závazný a slouží jako podklad pro objednání u vybraného prodejce.